2015. március 30., hétfő

Chelsea Album



Gyerekkoromban a Balcsin sokszor együtt nyaraltunk Balu unokatesómmal, aki nagy foci rajongó volt, és a VB-t mindig "kötelező volt" nézni. Ő szerettette meg velem a focit, ő tanítgatott napközben kapura rúgni, cselezni. Igaz, nem bizonyultam túl jó tanítványnak, mert én Az Angoloknak és A Hollandoknak drukkoltam főleg, és csak akkor Az Olaszoknak, amikor másokkal játszottak.

Azóta nem sok közöm volt a focihoz, Barssal egyszer próbáltam nézni a VB-t, de közölte, hogy velem nem jó, csak apával, és mióta Veszprémből elköltöztünk, nem is fociztunk.
Aztán nemrég különleges szülinapi meghívást kaptunk: a szomszéd kislánynak volt a 7. szülinapja "Foci Buli" címen. Angliából költöztek haza, ott kezdett focizni, és imádja a focit. (Képzeljetek el egy szép kislányt, félhosszú, általában kibontott hajjal, amint lohol a labda után)
Nem találtunk semmi olyat, ami nagyon tetszett volna, így az utolsó pillanatban gondoltam egyet, hogy akkor én egy különleges focis albumot fogok csinálni. Persze 3 gyerek mellett hétvégén, kialvatlanul.


Az alapvetően nem túl nyerő ötlet azért jutott eszembe, mert nagyon szükségem volt az alkotásra, és mert könnyű dolgom volt : Amélie kedvenc színe a kék, kedvenc csapata a Chelsea.
Az alap egy Yabo filofax album, a legelső és leghátsó "fületlen" lapja nélkül. A logo színei adták az alapszíneket (kék fehér piros, amit amúgy is szeretek), amihez kettő ezer éve őrizgetett papírkollekció pont megfelelt, néhány újabb darabbal, és pár nyomtatott Chelsea-s mintával megtoldva. A focilabdákat egy régi Rayheres scrapbook papírról vágtam ki, kivéve a színeset. A pecsét szerű egy fekete fehér kép, amit pauszra nyomtattam, és Rayheres hobbyragasztóval ragasztottam fel: az ujjammal vékonyan egyenletesen elkentem a papíron, így nem látszik a nyoma.

Ez lett belőle + egy képeslap:




 




A régi scrapbook papír egyik vége egyszínű, a másik színes, amiben van rózsaszín is. Ha esetleg lányosabbra vágyna a kis szülinapos :)


 



 



Az utolsó oldalon egy fólia zseb van, amibe tettem egy kinyomtatott nagyobb képet, a maradék kivágott díszítőelemeket és flittereket.

 



Ez pedig a képeslap (stílusosan belül is díszítve :p )




Szép napot és jó szurkolást Mindnekinek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése