2015. május 23., szombat

Még mindig sárga


A sárga árnyalatú vászonkép csak az első volt a sárgák sorában... a következő egy Art Journal oldal lett. Vicky videójában mindenkinek a TH madarak tetszettek meg, nekem viszont a vadvirágos sablon, de sajna nem volt (akkor még) ilyenem. Ezért gyorsan lecsaptam a ScrapKincsPiacon egy fachipire, amin virágok voltak, és ez volt a kiindulópont.
Ami pedig lett belőle, azt nagyon-nagyon szeretem.


Lefestettem az egész oldalt fehér Gessoval, aztán sárga akrillfestékkel, majd száradás után a tetejéről újabb réteget folyattam le. Ezután struktúrpasztával készült két fehér virág.
Aztán maszkként használva a kinyomott virágok helyét, fekete akvarell ceruzával körberajzoltam még három virágot, belül barnával kiszíneztem, és ecsettel kissé összemostam a színeket.
(Off: A spirálon a következő oldal sárga festéke látható...khmmm...)


A megszáradt struktúrpasztás virágokat is körberajzoltam / festettem. Alulra Vivás nádas pecsét (fekete / barna / fehér egymáson), itt-ott Simonos abc-s pecsét.



A papírból kivágott figurákat nem tudom, talán Sb papír... az igazság az, hogy kukáztam őket: az ovi ajtajánál, a papírdobozok tetejére volt kidobva 3 darab, amit gyorsan elmentettem, mert imádom az ilyen stílusú ruhákat/hölgyeket.


Végül Staz Onnal pecsételtem a szöveget, kihúztam fehér zselés Pilottal - a második részletet fóliára nyomtattam, és csak egy washival rögzítettem, jelképezve, hogy egyszer, mikor megvilágosultabb leszek, a lázadós részt ki lehetne venni (persze nem fogom, mert így tetszik, csak jelképes).


Az alsó szöveget fehér kartonra pecsételtem, majd felvágva ragasztottam fel.
(És természetesen mindent Pentart ragasztópasztával ragasztottam, mert az egy isten.)



A szöveg egy ezeréves Bad Religion számból való. No comment... Punk rock rulez.


Köszönöm, hogy itt jártál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése